petek, 26. september 2008

CEPLJENJE RUMENA MRZLICA IN HEPATITIS A

Danes sem obiskal ZZVL na Zaloški 29 in sicer center epidemiologije, z namenom, da se cepim proti rumeni mrzlici in hepatitisu A. Najprej se je bilo potrebno naročiti na številki 01/586 39 18. Trenutno je čakalna doba 3 dni. Za rumeno mrzlico se cepimo enkrat, zaščita traja 10 let. Za hepatitis A se cepimo dvakrat-drugič od 6 do 12 mesecov od prvega cepljenja. Zaščita traja od 15 do 20 let. Cepivo za hepatitis A nima stranskih učinkov, cepivo za rumeno mrzlico jih pa ima:
-redkeje se pojavi med 4. in 7. dnem po cepljenju povišana telesna temperatura, glavobol, bolečine v mišicah, izpuščaji, utrujenost, še redkeje trd vrat. Izjemno redko se lahko razvije vnetje možganskih ovojnic.Vsi stranski učinki so zelo redki, tako da se ni potrebno bati. Za primer: vnetje možganskih ovojnic se v Sloveniji še ni zgodilo.
V abmulanti so zelo prijazni, na vrsti si točno takrat, ko si naročen, po cepljenju počakaš še 30 minut v čakalnici, če bi dobil kakšne alergične reakcije na cepivo.
Knjižica izgleda pa tako-->
International certificates of vaccination :

Za oba cepiva sem plačal okoli 90 evrov. Pravijo, da je v Gorici veliko ceneje. Po moje se ne splača razen, če se gre cepit skupina ljudi, da se razdelijo stroški za bencin.

4 komentarji:

Lucy pravi ...

kak si ti pridn za pisanje bloga :) vedn kaj novga... kam jo pa picis da rabis bit ceplen?

ŠTRUDL pravi ...

zaenkrat še nikamr:) če bu pa ratal karto dubit se bum pa kj vč ud tega razpisau:)

Mark pravi ...

Pohvaljen :)
Jaz sem si vse dokumente skeniral in jih imam še na strežniku v primeru kraje/izgube le-teh. Sploh se mi zdi primerno narediti elektronsko kopijo "dolgotrajnih" dokumentov in jo dati nekam, kjer je dostopna od kjerkoli...
Izgubljen/ukraden passport? No worries, imamo kopijo na netu. Bomo hitro rešili zagato :)

Anonimni pravi ...

ALI STE ŽE RAZMIŠLJALI,DA LAHKO FAŠETE BOLEZEN TUDI S CEPIVOM?pA NE BI BILI PRVI!!!!