sreda, 03. september 2008

POPRAVILO VENTILČKA PRI KAJTU

Ta objava se nanaša na nove kajtrje, saj je težko popraviti, če ti ni nihče tega pokazal.

Najprej navežemo vrvico na ventil(vrvica je lahko od bara), da bomo lahko kasneje potegnili tubo nazaj notri.

Na zadnji strani je "ježek" kjer lahko odpremo strut. Tubo povlečemo ven.

Segrejemo vodo(raje manj kot preveč, vendar mora biti zelo vroča), ventilček namočimo, da ga lahko odlepimo od tube.

Z vato ali pa kuhinjsko brisačo odstranimo vso vlago, nato pa obe površini očistimo z alkoholom.

Tubo prilepimo na ravno ploskev(najbolj praktično-kite dila) in potem prilepimo ventilček.
Glede lepila...jaz imam bison vinyl plastic(kupljen v ČG), namenjen pa je popravilu gumjastih čolnov, napihljivih blazin, itd. Mislim, da se lahko kakšen podoben kupi skoraj v vsaki trgovini s tako opremo;) Tukaj delamo po navodilih proizvajalca lepila. Jaz sem nanesel lepilo na obe površini, počakal nekaj minut in potem dobro stisnil skupaj.



Ko je lepilo posušeno(v mojem primeru nekaj ur), ventilček ponovno navežemo na vrvico in potegnemo tubo v strut.

Ko vstavimo ventilček nazaj na svoje mesto, moramo naravnati tubo. Paziti je treba , da ni kje zavita, ker lahko potem nastane še večji problem, ko jo napumpamo;) Najboljše je po malo napihniti tubo in "drgniti" po strutu, da se tuba lepo namesti. Nekateri jo posipajo z navadnim otroškim pudrom preden jo vstavijo v strut, da se lažje namesti.

Tako so učili mene, če pozna kdo kakšen boljši način, ali če sem kje naredil napako naj pove, da popravim.

Pa veliko sreče pri popravilu;)

2 komentarja:

Aleš pravi ...

Ja, sam res se vam splača pazit kako vstavljate tubo nazaj...drugače zna kar dober počit :P

sulc pravi ...

Super, ravno ob pravem casu si tole objavil, me caka podoben podvig na par strutih na rhino 07.
Lp